OK

Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie. Ďalšie informácie

0,00 € s DPH

Inteligentný dochádzkový systém AKTION.NEXT

1793-dochadzka.png

Prispôsobený pre slovenskú legislatívu. Online verzia pre malé prevádzky. Jednoduché a intuitívne ovládanie.

  • Automatický export dochádzky do mzdových sw
  • Sledovanie prítomnosti v budove alebo v teréne
  • Identifikácia odtlačkom prsta, (platobnou, mestskou) kartou, čipom
  • Je možné využiť mobil, tablet alebo prístupový terminál
  • Možnosť prepojiť s ostatnými firemnými systémami
  • Viaczmenná aj nepretržitá prevádzka
  • Výpočet príplatkov a nárokov na stravné lístky

Moderný dochádzkový systém pre každého

smart_tablet1.png

Aktion je určený ako malým firmám, tak korporátnym spoločnostiam a inštitúciám. Popri prednastavenej a finančne nenáročnom variante ponúkame aj zákazkové riešenia pre náročných klientov.

Veľkou výhodou je napojenie na ostatné firemné systémy, a predovšetkým tak realizácie celého RIEŠENIA V CLOUDE. Ušetríte nielen za hardware, ale aj za IT špecialistu, pravidelné zálohovanie, upgrady aplikacii a ďalšie starosti súvisiace s riešením na vlastnom serveri.

Ponúkame tiež riešenie dochádzkového systému pre Škôlky a detské skupiny.

Vlastnosti systému

Sledovanie prítomnosti zamestnancov v teréne alebo v budove

Plánovanie zmien pri viaczmennej a nepretržitej prevádzke

Výpočet nárokov na stravné lístky a príplatkov na dopravu / ošatenie

Variabilné prispôsobenie kolektívnym zmluvám

Definícia vzťahov nadriadený / podriadený

Workflow pre plán a schválenie neprítomnosti

Stráženie nadčasu a odpočinku medzi zmenami

Rozúčtovanie doby na nákladové strediská

Identifikácia odtlačkom prsta, (platobnou) kartou, čipom

Monitorovanie legislatívne povinných školení

Import osôb / celej štruktúry z iných systémov

Nadefinovanie a plánovanie školení pre jednotlivé pozície

  • Užívateľské licencie

    Nastavenie prístupu cez aplikáciu alebo cez web, prihlasovanie na základe network domény, automatické odhlasovanie po nečinnosti, možnosť preberania užívateľov z active directory, nastavenie práv užívateľov (vidieť či editovať iba vybrané osoby a ich vybrané údaje v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov)

  • Základná personalistika

    Vedenie voliteľného množstva údajov a delenie zamestnancov alebo ďalších osôb podľa ich pozície, pracovného zaradenia a pomeru (HPP, DPČ, DPP, Brigády), ukladanie osobných dokumentov.

  • Evidencia školení

    Možnosť podrobnej evidencie vzdelávania zamestnancov podľa pracovného zaradenia, definícia rôznych typov školení (povinné, vyžadované, periodické, povinné), priradenie sád školenia podľa aktuálnej pozície zamestnanca, upozorňovanie na prepadnuté a končiace školenia.

  • Automatický export dochádzky do mzdových softwarov

    Vedenie agendy na lekárske prehliadky, výdaj osobných pomôcok, zaplatenie rôznych príspevkov, výdaj identifikačných kariet a ďalšej definovateľnej činnosti podľa interných potrieb organizácie. 
  • Činnosti zamestnancov

    Vedenie agendy na lekárske prehliadky, výdaj osobných pomôcok, zaplatenie rôznych príspevkov, výdaj identifikačných kariet a ďalšej definovateľnej činnosti podľa potrieb organizácie. 
  • Individuálne nastavenie a vyhodnotenie dochádzky

    Nastavenie pracovnej doby pre skupiny aj jednotlivých pracovníkov (kalendáre, modely, mzdové zložky) podľa pracovného zaradenia, presun pracovníka na inú pozíciu a prepočet dochádzky v priebehu mesiaca.
  • Hodinová mzda a odmeny

    Automatický prepočet hodinovej odpracovanej doby na peniaze, zadávanie mesačných individuálnych odmien vedúcim vrátane exportu týchto hodnôt do mzdového  softvéru.

  • Nadčasy

    Sledovanie počtu hodín zákonných nadčasov vrátane odsúhlasenia navýšenia hodín, automatické upozorňovanie vedúceho na blížiace sa vyčerpanie stanoveného limitu.
  • Časové obdobie

    Mesačné, týždenné, ročné alebo periodické výpočty dochádzky s definíciou dĺžky periódy, napr. 4 týždne. 
  • Zostatky a čerpanie zložiek

    Možnosť ručného zadávania alebo importu ročných nárokov na dovolenku, sick days, sledovanie priebežného čerpania a zostatku týchto zložiek.

  • Upozorňovanie na chyby

    Grafické upozornenie na nedodržanie povinných parametrov zmien (neskoré príchody a odchody, nedodržanie pracovného fondu), blokácia uzávierky pri nesplnenom fonde.
  • Pracovné cesty a výkaz práce

    Správa času strávená na tuzemských pracovných cestách, možnosť ručného vypĺňania výkazu pracovníkom vrátane možnosti zapísania záznamu vykonania pracovnej činnosti, výpočet náhrady za počet hodín strávených na cestách vrátane stanovenia koeficientu krátenia.
  • Prevody a čerpanie zložiek

    Napr. saldo, náhradné voľno medzi mesiacmi, nastavenie vyrovnávajúceho obdobia.
  • Vyhodnotienie a uzávierky

    Dvojstupňové schvaľovanie a uzávierka pracovnej doby, dodatočné schvaľovanie neprítomnosti (lekár), prehľady a tlačové zostavy za vybrané strediská, pracoviská, exporty dát do XLS a iných formátov.
  • Grafy

    Vizuálna podoba pre sledovanie rôznych trendov mzdových zložiek za vybrané obdobie (ochorenie, čerpanie dovolenky).
  • Užívateľské licencie sw

    Nastavenie prístupu cez aplikáciu alebo cez web, prihlasovanie podľa NT domény, automatické odhlasovanie po nečinnosti, možnosť preberania užívateľov z ACTIVE DIRECTORY, nastavenie práv užívateľov (vidieť alebo editovať iba vybrané osoby a ich vybrané údaje v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov).

  • Mobilná dochádzka

    Evidencia dochádzky v teréne pomocou mobilnej aplikácie, GPS lokalizácia, zobrazenie pozície pracovníka pri registrácii dochádzky v Google maps.

  • Žiadosti a schvaľovanie akcií

    Workflow kde podriadení môžu pomocou webového klienta vytvárať vlastné žiadosti neprítomností a ďalších akcií a odosielanie na chválenie nadriadenému, E-mailová notifikácia procesu žiadostí a schvaľovania, schválené akcie sú automaticky ukladané do mesačnej dochádzky.

  • Podpora PPV (pracovno právnych vzťahov)

    Nastavenie viac pracovno právnych vzťahov, umožňuje zadať k jednej osobe viac PPV, každý môže byť obmedzený platnosťou a mať nastaveného iného nadriadeného, užívateľ sa pri prihlásení do dochádzky prepne do príslušného PPV, jednotlivým PPV je možné nezávisle nastaviť vlastné dochádzkové predpisy, podľa ktorých je počítania dochádzka a plánovaná neprítomnosť, dáta z dochádzkových snímačov (prechody) sú vyhodnocované iba v hlavnom kmeňovom pracovnom pomere, v ďalších PPV je možné nastaviť automatické výpočty podľa kalendára a zadávať alebo plánovať neprítomnosť.
  • Mzdy

    Možnosť využitia viacero formátov zákazkových exportných modulov pre rôzne mzdové softvéry

  • Zákazkové prehľady

    Pokiaľ je treba zobraziť špecifické dáta pre potrebu vedúcich pracovníkov či mzdových účtovníčok je možné jednoduchým spôsobom pridávať do softvéru základné prehľady dát podľa definície zákazníka, prehľady je možné zobrazovať podľa práv užívateľov a dát exportovaných do xls formátu.

Varianty technického riešenia

PREDNASTAVENÉ V CLOUDE CLOUD NA ZÁKAZKU SERVER NA ZÁKAZKU
  • Malé podniky s jednoduchou prevádzkou bez vlastného IT zázemia
  • Prednastavené funkcie
  • Úsporné a rýchlo dostupné riešenia
  • Bez nutnosti inštalácie softvéru
  • Podpora s odozvou Zajtra
  • Automatické aktualizácie a zálohovanie dát
  • Dochádzkový terminál je možné nahradiť mobilom či tabletom
  • Stredné podniky bez vlastného servera a IT zázemia
  • Variabilné pokročilé funkcie
  • Softvér je prevádzkovaný na cloud serveri Microsoft Azure
  • Pravidelné aktualizácie a zálohovanie dát
  • Podpora hardvéra/softvéra podľa zákazkovej zmluvy
  • Podniky či inštitúcie s vlastným serverom a potrebnou infraštruktúrou
  • Systém je možné prispôsobiť špecifickým podmienkam danej prevádzky
  • Široké možnosti prepojenia s ostatnými firemnými systémami
  • Podpora hardvéra/softvéra podľa zákazkovej zmluvy

Inteligentné biometrické snímače

produkt_obchod_sluzby_s.png

  • Pripojenie na CLOUD alebo SERVER
  • Žiadna riadiaca jednotka
  • Viacstránkové zobrazenie
  • Identifikácia - karta / odtlačok
  • NFC kompatibilná technológia
  • Jednoduchá a rýchla montáž
  • Voliteľné nastavenie tlačidiel

Mobilná evidencia dochádzky

produkt_terenni_pracovnici.png

  • Evidencia dochádzky mobilným telefónom
  • Aplikácia pre Android, iOS, Windows
  • GPS súradnice k uloženému záznamu
  • Zobrazenie prítomnosti zamestnancov
  • Vzdialené ovládanie elektronických zariadení
  • Kontrola odpracovaných hodín, nadčasov a absencií
  • Prehľad dochádzky na dennej alebo mesačnej úrovni

Terminál v tablete evidencia dochádzky

dochazka-na-tabletu.png

  • Jednoduchá inštalácia tabletovej aplikácie
  • Neobstarávate HW terminál, iba aplikáciu
  • Identifikácia PIN kódom alebo kartou (NFC)
  • Aplikácia kompatibilná s Android 4.0 a vyššie
  • Prehľad dochádzky na dennej alebo mesačnej úrovni
  • CLOUD alebo SERVER verzia
  • Tabletová, mobilná a webová aplikácia v cene služby
  • Pre inštaláciu aplikácie musí mať tablet GPS príjímač